cuti oh cuti........

12:32 AM / Posted by aku_joji /

arini bawu masuk 5 ari bercuti...tapi aku dah rasa bosan.....dahlakat umah xde internet...so xlehla on9 cam slalu...kan bgus klu da internet kat umah...leh la chat ngn member2 ka...ni dok umah xtau nk watpa...nk kluar pon...kwn2 semua dok jauh...men keyboard kat umah ari2 pon bosan gak...asyik men lagu yg sama je...

nseb bek da kwn aku sorang ni...leh la ajak dy men bowling...pastu tengok wayang..tupun kna pi sampai alor setar...maklumla..perlis xda cinema...

nak cari keja tapi xtau nak cari katna...pastu xtau bleh wat keja apa...klu nk keja ngn ayah aku..alamatnya terbakar hangus la....panas kot keja kat ladang tebu tu...kna bngun awal satu hal plak..pastu lam kul 5 ptg bwu leh balik....fuh..letih2...pastu nk keja katna lgi?

klu da awek lehla ajak kluar ka...haha..berangan je lebih.ari2 buat benda yg sama...
tapi paling best bila dok umah ni semua bleh mkan sedap...klu dok umah sewa klu nk mkan kna tgk harga dulu..kna jimat...jimatlah sangat...

next week member2 ajak g genting...xtau jadi ka tak..duit lagi...tpi dah dpt lampu hijau...nk pi ka tak...klu tak pi bosan lak dok umah...
takpon duk umah blajar masak ngn mak...hehe..penting tu...
cuti oh cuti...cuti pon bkan leh jumpa kwn sgt...kwn2 pon ada yg blom cuti g...uitm je yg cuti skang ni...
cuti.............
cuti............
nk watpa cuti ni.............
sapa2 ada plan ajak la aku.........

0 comments:

Post a Comment